Українська мова









30 квітня    п'ятниця    українська мова

Вправа 131 с.45.Напишіть з'єднання букв, або придумайте слова з цими буквосполученнями.

Вправа 133 с.46.Утворіть слова:ноти, тиша, шати, шахи,жаба, ноша, хижа..

Вправа 134.Допишіть назви професій: продавець, актор,художник, пекар, пілот

Вправа 135.Обведіть слова, в яких два склади.

Вправа 136.Виправте помилки.

Вправа 137.Допишіть назви професій.

Вправа 139.Пізнайте за головним убором професії.

Вправа 140.Лікар.Лікар лікує.Лікар лікує хворих.Лікар лікує хворих людей.

    Бажаю успіхів!









29  квітня   четвер     українська мова

Вправа 120. Запишіть буквосполучення.

Вправа 124.Запишіть утворені слова:в'їзд, поїзд, їжа...

Вправа 125.Утворіть множину за зразком.

Вправа 126.Відгадайте і запишіть професії.

Вправа 127.Запишіть слова: космонавт, льотчик.

Вправа 128.Напишіть буквосполучення.

Вправа 129.За зразком складіть розповідь про близьку вам людину.Запишіть.

На сьогодні це все. Уроків небагато, бо сьогодні чистий четвер.Допомагайте мамі прибирати в хаті, на подвір'ї, щоб все було чисто.

            Бажаю успіхів!









 28 квітня    середа    українська мова

Вправа 105 с.37 Усно.

Вправа 106.Відгадайте загадки, запишіть слова-відгадки, поділивши їх для переносу:лі-так, ав-то-бус,ма-шина, по-їзд

Вправа 107.Складіть слова-усно.

Вправа 108.Запишіть назви міст,додавши букву К

Вправа 109.Маршрут нашого поїзда- Вінниця-Київ

Вправа 110.Пронумеруйте рядки вірша.

Запишіть речення:Кротенята мчать  по тунелях, наче вагони.

Вправа 111.Зробіть звуко-буквенний аналіз слів:пиріг,чорнобривці,индик.Запишіть з'єднання букв.

Вправа 112.Прочитайте і запишіть нижче всіх звірят, які їхали в трамвайчику.

Вправа 113.Обведіть і запишіть слова: хліб,зірка,іскра,ізюм,змія.

Вправа114.Запишіть речення:Діти мріють про далекі космічні подорожі.

Вправа115.Придумайте назви зупинок:2-Лісова,3- Квіткова, 4- Польова

Вправа 116.Інга, Ікло, Ірма

Вправа 117.З'єднайте лініями.

Вправа 118.Допишіть слова

Вправа 119.Допишіть речення

        Бажаю успіхів!











27   квітня     вівторок     українська мова

Вправа 87 с.31 Запишіть, перед якими буквами треба писати апостроф.

Вправа 88.Утворіть слова з апострофом за зразком.

Вправа 89.Розгадайте і запишіть слова,написані на пелюстках квітки:Хом'як,в'юн,п'ятниця, Дем'ян,солов'ї, п'ять,реп'ях.

Вправа 90.Побудуйте і запишіть речення:

На подвір'ї гороб'ята заховалися за м'яту.

Вправа 91.Відгадайте загадку і запишіть слова з апострофом.

Вправа 92.Розфарбуйте малюнки- слова з апострофом

Відпочиньте, розгадуючи тести за цим посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4897991

Продовжуєм роботу на с.33 післябукварика

Вправа 93.Зробіть звукові схеми до слів: носоріг,конвалія, коник і запишіть з'єднання букв

Вправа 94.Відгадайте загадки, записавши слова відгадки , поділяючи для переносу:кни-га,ро-зум

Вправа 95.Прочитайте і допишіть речення: Того,хто її прочитає.

Вправа 96.Зберіть з намистинок слова:нива,пісня, народ, танець,небо

Вправа 97.Запиши прислів'я, рухаючись за стрілкою:

Книга вчить, як на світі жить.

Вправа 98.Допишіть слова у вірші.

Вправа 99.Повторіть правопис великої букви Н і з'єднань з нею.

Вправа100.Запишіть речення, вставляючи букву Н.

Ніна, Наталка і Назар читають книгу про місто Ніжин.

Вправа 101. Пронумеруйте речення, щоб вийшов вірш.

Вправа 102.Допишіть речення:

Книголюбами називають людей,які люблять читати.

      Бажаю успіхів!





26 квітня     понеділок   українська мова

Повторимо написання букви Гг на с.27 післябукварика.

1.Звуковий аналіз слів: Гава, агрус,гердан (намисто).

2.Вправа75. допишіть слова: Гава, агрус, гердан, гуля.

3.Вправа 77.Вставте пропушщену букву, допишіть слова.

4.Вправа 78.Спишіть вірш і виконайте завдання підручника.

5.Вправа 79.Складіть і запишіть слова:ганок,дзига, грунт, гава.

6.Вправа 80.Запишіть з'єднання букв.

7. Вправа 81.Випишіть слова з Г

8.Вправа 82.Утворіть речення- поради

9.Вправа 83.Випишіть речення:Мамалигу готують із кукурудзи.

    Робота в тренажерах

     Диктант

Біля ганку у грунті ріс великий кущ агрусу.Гава викопала під ним ямку і посадила гудзик.

         Бажаю успіхів!










23 квітня      п'ятниця      українська мова

Зробіть звуко-буквенний аналіз слів:медаль,мішень,сумка.

Каліграфічна хвилинка.Вправа 60.с.21

Вправа 63 с.22: Футбол, волейбол, баскетбол, бадмінтон.

Вправа 64.Запишіть буквосполучення.

Вправа 65.Утворіть словосполучення: Місто Миколаїв, село Бузова...

Вправа 66.Запишіть пестливі слова: Миколка. Марічка, Михайлик...

Вправа 67.Складіть і запишіть прислів'я.

Багато ходити-довго жити.

Здоров'я ніде не купиш.

На вихідних допиши завдання на с.25-26.

Вправа 69.Запишіть три речення третього абзацу:

А я люблю спорт.Найбільше мені подобається бігати.Як виросту- обов'язково чемпіоном з бігу стану!

Вправа 70.Допишіть прислів'я:Спорт зміцнює здоров'я.Спорт- це сила і здоров'я.

Вправа 71.Запишіть з'єднання букв.

Вправа 72.Пронумеруйте рядки, щоб утворилася розповідь.

Вправа 73.Запишіть імена відомих українських спортсменів: Лілія Підкопаєва, Яна Клочкова, брати Клички.

Вправа 74.З'єднай лінії, якими ви є: сміливими чи лінивими...

       Бажаю успіхів!











22 квітня    четвер    українська мова

Перегорніть с.16-17 післябукварика

Вправа 42.Підкресліть букви, якими відрізняються слова.

Вправа 43.Виконайте за зраком.

Вправа 44.Випишіть трискладові слова: автобус, грибочок, грибниця, винахід, наука.

Вправа 45.Пронумеруйте речення, щоб вийшов текст.

Вправа 46.Напишіть з'єднання букв.

Вправа 47.Допишіть закінчення речення.

Вправа 48.Спишіть речення.

Вправа 49.Прочитайте, запишіть слова-відповіді по складах: Ли-мон,огі-рок, яб-лу-ко.

Відпочиньте,продовжуєм працювати на с.18

Вправа 50.Допишіть слова: лялька, льон, Коля,ллють.

Зробіть звуко-буквенний аналіз слів:лебідь, лялька, пудель.

Вправа 52.Утворіть слова : липа,лапа,рама,мала

Вправа 53.Запишіть слова в дві групи.

Хто?Лебідь, лісник, лоша

Що?Латаття, лоза, луг

Вправа 54.Склади речення:Птахи дружно співають на відлигу.

Вправа 55.Усно опишіть пташку.

Вправа 56.Напишіть з'єднання букв.

Вправа 57.Спишіть.

Львів, Луцьк - міста України.

Вправа 58.Усно

Вправа 59.Вставте пропущені слова.

Пройдіть тести

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6937653

     Бажаю успіхів!

  









 21 квітня    середа    українська мова

Сьогодні працюємо на с.12 післябукварика.

Вправа 1.Зробіть звуко-буквенний аналіз слів:автобус,лампа,акваріум.

Вправа 31.Повторіть написання з'єднань.

Вправа 32.Прочитайте текст.Запишіть речення, що виражає основну думку:Місто чи село, у якому ми живемо,це наш великий спільний дім.

Вправа 33.Що роблять діти? Запишіть назву свого міста.

Вправа 34,35.Утворіть і запишіть слова: лапа, каса,наказ,багаж

Вправа 36.Позначте межі речень.Перепишіть нижче текст про весну.

Вправа 37.Напишіть назви материків Землі: Америка,Австралія, Азія.

Вправа 38.Придумайте речення, назвавши дітей іменами, і запишіть його нижче.Наприклад:Ассоль і Грей подорожують на вітрильнику у морі.

     Робота в тренажері.

       Диктант

Минає квітень. Цвітуть сині проліски, білі і жовті нарциси, фіолетовий ряст.Весело співають птахи.

        Пройдіть тест з української мови.Вам сподобається.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2486123

        Бажаю успіхів!










   20 квітня   вівторок      українська мова

   Перегорніть зошит на с.7-11

Вправа 13. Утвори слова: слово, мова, словник.

Вправа 14.Закресли зайву літеру в кожному слові.

Вправа 15.Позначте межі речень.Запишіть.

Славко любить майструвати.Він зробив меншому братикові.Собі змайстрував літак.

Вправа 16.Улюблена справа-запишіть

Вправа 17.Допишіть з'єднання букв у рядок.

Вправа 18.З'єднайте частини прислів'їв і запишіть одне з них.

Вправа 19.Допишіть назви колекцій: роботи, листочки, динозаври...

Вправа 20.Зробіть звуко-буквенний аналіз слів і напишіть з'єднання букв.

Вправа 21.Запишіть два перші рядки вірша:Як я дорослим буду...

Вправа 22.Утворіть слова і запишіть: осел.масло,лісок

Вправа 23.Спишіть слова, вставляючи букву о.

Вправа 24.Допишіть речення.

Вправа 25.Як можна подорожувати

Вправа 26.Відшукайте і обведи слова

Вправа 27.Напишіть з'єднання букв

Вправа 28.Позначте кінець речення крапкою.( Підказка: три речення)

Вправа 29.Виконайте завдання вправи.Мандрівників об'єднує ДРУЖБА.

Вправа 30.Обведіть слова, запишіть речення.

Я буду подорожувати, щоб краще Україну знати.

            Бажаю успіхів!










19 квітня   понеділок  українська мова

              Любі діти!

Працюємо на с.4-5 післябукварика.

Вправа 4.Випишіть зимові слова.Скільки зайвих слів?(узвар, млин) Не забудьте поставити наголос на усі слова.

Вправа 5.Відпочиньте, домалювавши сніговика.Допишіть речення:Сніговикові не вистачає очей, носа, рота, рук.

Вправа 6. Запишіть народну прикмету і підкресліть букви, що позначають приголосні звуки.

Вправа 7.Відгадайте ребуси: азбука.абетка, алфавіт-це слова синоніми.

Вправа 8.Поставте нумерацію рядків, щоб утворився вірш.

Вправа 9.Обведіть "зимові" слова і запишіть їх за алфавітом.

Вправа 10.Запишіть три слова, що вам подобається робити.( гратися, писати,міркувати)

           Робота в тренажерах

       Запишіть дату: 19 квітня

Перепишіть із вправи 3 на с.3 другий абзац.

           Хай щастить!

Пройдіть тест "чи знаю я абетку"

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2114716








 16 квітня   п'ятниця     українська мова

Перегорніть останню, 63 сторінку прописа.Ви бачите алфавіт.Ми вивчили усі 33 літери українського алфавіту.Навчились писати і читати.Молодці!

Але попереду ще багато справ, треба ще старанніше учитись, щоб бути грамотною людиною.

Ви перепишите ці букви в пропис так гарно,як на зразкові і вивчите алфавіт напам'ять.

Робота в тренажерах

Запишіть дату:16 квітня

Алфавіт-...зв., ...б.,...скл.

буквар-...зв.,...б.,...скл.

Робота з букварем на с.4-5.

Розгляньте абетку і прочитайте вірш про неї.Навчимось писати слова за алфавітом

Вправа 2 с.5

Прочитайте слова, написані на 1 аркуші.Як їх можна назвати одним словом?

Чи записані вони за алфавітом?

Перепишіть їх у зошит в один рядок,ставлячи кому після кожного слова:Акула,карась,сом,щука-риби.

Перепишіть другий рядок:Білка,вовк,єнот,заєць-звірі.

А третій рядок перепишіть, виправивши помилки, бо там слова записані не за алфавітом.

4 рядок: журавель, лебідь, горобець, дятел- птахи. Запишіть за алфавітом.

5 рядок: підсніжник, троянда, айстра,жоржина - квіти. Запишіть за алфавітом.

Не забудьте вивчити алфавіт напам'ять.У понеділок буду всіх запитувати по черзі.До кінця тижня перевірю усіх.

        Гарних вихідних! 


    

  







15 квітня    четвер    українська мова

Наш урок розпочинається на с.62 прописа. Прочитайте речення.

- Чи погоджуєтесь ви з цією думкою?

- Для чого вчитесь ви?

Списування речення в пропис:

Я люблю вчитися, бо хочу пізнати багато нового й цікавого!

   Каліграфічна хвилинка

Напишіть цілий рядок буквів Вв;

Звуко-буквенний аналіз слова- місто ;

      Диктант

Ми живемо у місті Вінниці.Це чудове місто розташоване на березі річки Південний Буг. Наше місто є столицею Поділля.

   Робота в тренажерах

Запишіть дату: 15 квітня

Спишіть два речення з вправи 2 на с.16

          Бажаю успіхів!










14 квітня     середа      українська мова

Перегорніть пропис на с.61.Чи правильно переходять дорогу діти?

-Чи можна на дорозі гратись?

- Як переходити дорогу з домашніми тваринами?

Розфарбуйте малюнок.

Завдання 1. Перепиши речення

Завдання 2.Каліграфічна хвилинка.За зразком напиши великі букви.

  ДИКТАНТ в прописах

Знає будь-яка дитина:

Йти не можна, де машини.

Тому Коля і Тамара

йдуть собі по тротуару.

     Робота в тренажерах

Запишіть дату: 14 квітня

Перепишіть з тексту про автобус з букваря с.11два перших речення.

             Бажаю успіхів!









13 квітня    вівторок    українська мова

Перегорніть с.60 прописа.

Завдання 1.Прочитайте і перепишіть прислів'я.Запишіть в прописи:Щоб багато знати, треба багато читати.

Завдання 2.Каліграфічна хвилинка.Напишіть великі букви за зразком:С,Є,О,Ю,З,Е,Я,Ф.

       Диктант (у прописах).

Вік живи - вік учись.

Хто багато читає, той багато знає.

Грамоти вчиться- завжди пригодиться.



          Робота в тренажерах

Запишіть дату:13 квітня

Виправте помилки і запишіть слова правильно в тренажери.Під словами запишіть звукові моделі:

Бур'як,дошчик, мячик, Украйна.

           Бажаю успіхів!









 12 квітня   понеділок   українська мова

Сьогодні будемо працювати на с.59 прописа.

Вправа 1.Прочитайте прислів'я, з'єднавши слова стрілочками.

          Добре того вчити, хто хоче вчитися.

Вправа 2.Каліграфічна хвилинка.Повторіть написання великих букв: Л,А,М,Г,П,Т,Б на 4 рядках прописа за зразком.

Вправа 3.Запишемо речення.

12 квітня - День космонавтики і авіації.Юрій Гагарін,перша людина, що побувала в космосі.

      Робота в тренажерах.

Запишіть дату: 12 квітня

Зробіть звуко-буквенний аналіз слів: українці,Дніпро.

Перепишіть 2 останніх речення зі с.51 букваря

Уляна та Устим живуть в Україні. Вони ходять в українську школу, говорять українською мовою.

              Гарних успіхів!











9 квітня    п'ятниця   українська мова

Сьогодні пишемо і друкуємо слова з апострофом.

Перегорніть с.45 друкованого прописа. Розгляньте звукову модель слова "м'яч".

Завдання 1.Надрукуйте в прописах слова: ім'я, п'єса, в'юн.

Завдання 2.Передрукуйте речення з рукописного тексту.

Завдання 3.Зробіть звуко-буквенний аналіз слів: п'ять, хом'як

  Робота в прописах с.58

Відгадайте загадку: Б'ють мене старі й малі. (М'яч)

Перепишіть речення в другому рядку прописа.

Вправа 2.Зробіть звуко-буквенний аналіз слова 

м'яч-...зв.,...б.,...скл.Не забудьте намалювати звукову схему нижче слова.

   Списування.Перепишіть з друкованого прописа речення в 4-5 рядок прописа:На подвір'ї п'ятеро хлоп'ят гралися м'ячем.

  Диктант.Продовжіть писати після цього речення:

Лук'ян подав м'яча Дем'янкові.Мар'янка принесла хлопцям напій з м'яти.Всі дружно п'ють його і дякуюь Мар'яні.

               Бажаю успіхів!










 8 квітня   четвер   українська мова

На сьогоднішньому уроці ми навчимося писати апостроф, значок, подібний до коми, але пишеться у слові зверху.

Перегорніть с.57 прописа.

Завдання 1.Запишіть звукові схеми до слів :

п'ять - [-=0=]

пір'я - [ =0-=0]

комп'ютер - [-0--=0-0-]

Завдання 2.Подивіться, як правильно писати апостроф в словах.Запишіит склади з апострофом у другому рядку прописа.

Завдання 3.Запишіть слова з апострофом за зразком.

Завдання 4.Запишіть речення в двох останніх рядках:

Мар'яна і Валер'ян рвали бур'ян і садили м'яту.

  Робота в тренажерах

Запишіть дату: 8 квітня

                 Диктант

У Дем'янка жив маленький, пухнастий хом'ячок. Вони любили слухати, як співають солов'ї.

                    

Хом'ячки також люблять гратися, як діти, у своїй хом'ячій компанії!

                 Бажаю успіхів!









7 квітня    середа     українська мова

Сьогодні працюємо на с.43 друкованого прописа.

Завдання 1.Розгляньте звуко-буквенний аналіз слова "дзига"

Завдання 2.Надрукуйте два рядки буквосполучення ДЗ

Завдання 3.Надрукуйте за зразком слова.

Завдання 4.Вставте пропущені буквосполучення ДЗ, прочитайте текст і перепишіть речення в тренажери.

Завдання 5.Зробіть звуко-буквенний аналіз слова " кукурудза"

                                 Робота в тренажерах

Запишіть слова: дзьобик, качкодзьоб.Зробіть звуко-буквенний аналіз цих слів.

                                 Бажаю успіхів!









6 квітня  вівторок   українська мова

Перегорніть с.56 прописа.

Завдання 1 Надрукуйте буквосполучення дз у клітинках.

Завдання 2. Розфарбуйте малюнок і прочитайте слова з ДЗ.

Завдання 3.Напишіть два рядочки буквосполучень ДЗ.

Завдання 4.Наведіть пунктири і запишіть порял по одному слову за зразком.

Завдання 5.Перепишіть речення із друкованого.

 Фізкультхвилинка. Потанцюйте разом з дітками.

https://www.youtube.com/watch?v=N-nIkKragaU

      Робота в тренажерах

Запишіть дату:  6 квітня

       Диктант

Десь у лісі тихо дзюрчало джерельце. На галявині цвіли блакитні лісові дзвіночки.

Звуко-буквенний аналіз слів: Дзеркало, дзвінок

         Бажаю успіхів!









5 квітня   понеділок  українська мова

Перегорніть друкований пропис на с.44.

Розгляньте звукову модель слова "джміль".

Вправа 1.

Надрукуйте 2 рядки буквосполучення ДЖ

Вправа 2.

Надрукуйте слова "джемпер"-кофта і "дейран"-антилопа.


На цьому фото ви бачите червонокнижну антилопу джейран, що проживає в степах, напівпустелях Азії.Через смачне м'ясо джейранів у 20 столітті масово почали убивати.Їх кількість значно зменшилась, досягнувши критичного рівня. Тому люди взяли цих тварин під охорону і тепер їм не загрожує вимирання.

Вправа 3.

Допишіть буквосполучення у слова.Прочитайте, який текст вийшов.

Вправва 4.

Роз'єднайте слова в реченнях.Нижче передрукуйте це речення.

Вправа 5.

Зробіть звуко-буквенний аналіз слів:бджілка і джем.

  Фізкультхвилинка.

Робота в тренажерах

 Запишіть дату:  5 квітня.

Виконайте в зошитах звуко-буквенний аналіз слів: джейран, джем.

            Бажаю успіхів!







  2  квітня   п'ятниця   українська мова

Перегорніть с.55 прописа. Яких комах ви бачите на малюнку?

Запишіть звукову схему до слова " бджоли"  (--о  -о)

Завдання 1.Надрукуйте рядок буквосполучення дж, нижче напишіть його в першому рядку прописа.

Завдання 2.Запишіть слова за зазком у рядках прописа.

Завдання 3. Складіть з даних слів речення і запишть в останньому рядку прописа.

  Поставте смайлик за виконану роботу.

Робота в тренажерах

Запишіть дату  2 квітня

Диктант прислів'їв:

З малого джерела велика річка починається.

Бджола мала, а й та працює.

Виконайте звуко-буквенний аналіз слів: джміль,джип.

       Бажаю успіхів!









 1  квітня   четвер     українська мова

Перегорніть сторінку 50 прописа.

- Кого ви бачите на малюнку?

- Де можуть жити такі поросята?

Такі чудеса можуть бути тільки в цирку.

Запис речень деформованого тексту.

Підказка:Поросятко Фунтик живе в цирку.

2 речення складіть самостійно і запишіть.(Коми між словами ставити не треба)

Слова - ребуси.Відгадайте і запишіть.

Фарш- шарф  фікус- фокус  торт - торф

Відгадайте,які букви треба написати.

Якщо написали, відпочиньте, переглянувши мультик про поросятко Фунтика.

https://www.youtube.com/watch?v=yrTUVRPS-iU

  Робота в тренажерах.

Запишіть дату: 1 квітня

Зробіть звуко- буквенний аналіз слів:

графіт- ...зв.,...б.,...скл.

жираф- ...зв.,...б.,...скл.

      Диктант

На калині сиділа зграйка снігурів. На грудях у них красувались червоні фартушки.

       Перевірте написане і поставте смайлики.

            Бажаю успіхів!








  31 березня           середа          українська мова

  Сьогодні  будемо писати велику букву Ф  https://www.youtube.com/watch?v=QThX73pYb3Q

Ви щойно переглянули відео про написання букви Ф.Перегорніть с.49 прописа.Яку гру грають діти?

Розгляньте букву Ф.З скількох елементів вона складається?

Запишіть склади і з'єднання.

Запишіть речення про назви професій. В останньому вкажіть, ким хочете бути ви?

Намалюйте смайлик за виконану роботу.

   Відпочиньте і візьміть тренажери.

Запишіть дату  31 березня

       Диктант

Софійка з Федьком побували на фермі, де розводять фазанів.Там вони зробили селфі.

Зробіть звуко-буквенний аналіз слів: Федько, Софійка

         Бажаю успіхів!









 30 березня        вівторок         українська мова

Перегорніть с.48 прописа.Чи впізнали ви у пунктирах фрукти.

- Які фрукти ви побачили?

- Скільки плодів ви нарахували? Розфарбуйте їх.

Запишіть за зразком слова.

Відгадайте ребуси у останніх двох рядках.  Підказка : фазан, фонтан.

Нагадую, що у Вінниці є прекрасний фонтан "Рошен", який скоро запрацює.Його подивитись їдуть зі всієї України.Чи ходили на вінницький  фонтан ви зі своїми рідними?

Подивіться відео і пригадайте, який він, фонтан "Рошен"

https://www.youtube.com/watch?v=YJnaDE5v1Qg

Відкрийте друковані прописи на с.42.

Завдання 1.Надрукуйте букви Фф і слово футбол

Завдання 2. Переведіть з рукописного тексту в друкований.

Завдання 3.Зробіть звукові схеми до слів: фіалка, фламінго.



На фото ви бачите різнокольорові флокси.Вони цвітуть влітку на наших клумбах.

https://www.youtube.com/watch?v=gRb4npuWJBw

         Робота в тренажерах

Запишіть дату  30 березня.

Вправа 1.Перепишіть із друкованого прописа речення про квіти с.42.

Зробіть звуко-буквенний аналіз слів:кефір, зефір.

        Бажаю вдалого дня!

       









 Українська мова    29 березня    понеділок

На читанні вчили читати слова з буквою Ф,а на письмі навчимось писати ф. Ще раз перегляньте відео на читанні про письмо Ф.

   Перегорніть сторінку прописа 47.Розфарбуйте фазана і дельфіна, надрукуйте ф малу.

- Із скількох елементів складається ф маленька?

- Починайте писати букву ф як букву а, далі ведемо донизу паличку, як малу букву р, тоді вертайтесь і дописуйте правий овал. Ось буква ф написана.

   Запишіть склади:фо,фе,аф,еф

   Допишіть слова: фазан-у 5 рядку, дельфін- у 6 рядку

Вставте букву ф в слова: фікус,фільм, телефон, Софійка.

Запишіть ці слова в останньому рядку. Не забудьте поставити смайлики.

          Хвилинка відпочинку

https://www.youtube.com/watch?v=eIE9opK8CiU

Робота в тренажерах

Запишіть дату   29 березня

Дельфін-...зв.,...б.,...скл.(нижче намалюйте звукову схему)

фільм-...зв.,...б.,...скл.

            Диктант

Красиві птахи,що живуть у дикій природі-фазани.Але їх розводять фермери на своїх фермах.

         Гарного дня!











Українська мова   26 березня  п'ятниця

    Шановні діти!

Сьогодні навчимося писати велику букву Ц.  Перегляньте відео, де пояснюється написання цієї букви.

https://www.youtube.com/watch?v=WcuKSYqctdo

Перегорніть сторінку 46 прописа.Надрукуйте велику букву Ц.Пригадайте текст про цирк і розфарбуйте ілюстрацію.

-Чи легко працювати тваринам у цирку?

Зараз по всьому світі проходять акції проти того, щоб дресирувати тварин, бо в цирку вони піддаються насиллю.Люди виступають проти знущання над тваринами.Хоча дивитися на виступ звірів дуже приємно.До вашої уваги дресировані пуделі.

https://www.youtube.com/watch?v=o4QSmBg6tGg

Ось такий він цирк!

А ми пишемо велику букву Ц в прописі.

Написання складів Ці,Цо,Це,Ця-зверніть увагу на з'єднання.

Запис речення: Цирк! У цирку виступають циркачі, клоуни,дресировані слони, мавпи, ведмеді,собаки.Я люблю цирк!

   Робота в тренажерах

Диктант.

Діти побували у цирку.Там виступали дресировані тварини. Слониха Цятка замітала арену.

     Робота в друкованих прописах с.38

1.Надрукуйте велику і малу букви Цц, слова: цукор, цап, білий.

2.Запишіть звукові схеми слів: цибуля, цуценя

3.Надрукуйте слова: суниця,полуниці, чорниці

       Бажаю успіхів!




  Українська мова 25 березня  четвер

На уроці будемо вчитися писати маленьку букву ц.

https://www.youtube.com/watch?v=GuGprUp2pvY

Щойно ви переглянули написання малої букви ц.

Перегорніть с.44 прописа.Пригадайте, як ми писали малу букву щ. Буква ц пишеться майже так само, лише на одну паличку менше.

 Виконайте завдання прописа, спочатку надрукуйте, а потім напишіть букву ц, склади і слова з нею.

  Утворіть із слів прислів'я і запишіть його в останніх двох рядках прописа с.44.( Цебро - відро)

Замалюйте смайлик і відпочиньте, пригадавши пісеньку про двох півників.

https://www.youtube.com/watch?v=ec5Gu_TYqdE

   Робота в тренажерах

Запишіть 25 березня

олівець-...зв., ...б.,...скл.

синиця-...зв.,...б.,...скл.

Не забудьте намалювати звукову схему нижче слів. Вчора ми писали диктант, значить сьогодні списування і переписування слів.

   Робота в прописах с.45.Перепишіть слова,що написані пунктиром.Утворіть і запишіть речення.

   Хлопчики малюють кольоровими олівцями.

Гра в слова. Яке слово утвориться,коли замінимо и на у.

- Утворіть слово по цифрах.

       Бажаю гарних успіхів!






  Українська мова середа 24 березня

Сьогодні вчимося писати велику букву Ї на с.53 прописа.

1. Друкування великої букви Ї

2.Розфарбовування малюнка їжачка і сироїжки.

3.Письмо за зразком с.53.Записати букву, склади, речення.В останньому рядку відгадати ребус і записати слово

     Фізкультхвилинка.

4.Робота в тренажерах.Запишіть дату:24 березня.Нижче 

              Диктант

Їжачиха на обід яблука варила.І старого їжака лагідно просила.

5.Робота в друкованих прописах с.37

а)Друкування великої і маленької букви ї

б)Передрукувати з написаного

в)Роз'єднати слова

г) Надрукувати слово "поїзд" і записати в квадраті його звукову схему.

              Бажаю успішного виконання завдання!





 Українська мова  вівторок   23 березня

Відкрийте прописи на с.52.Ви бачите малюнок троїстих музик, тобто ансамбля з трьох музикантів.По українській традиції до складу музик входили: скрипка, цимбали і бубон, або сопілка, скрипка, бубон.

https://www.youtube.com/watch?v=AiXo3G3sQBc

 Завдання 1.Розфарбуйте малюнок.

Запишіть з нового рядка ці чотири словосполучення.

В останньому рядку здогадайтесь, які букви треба записати.Підказка (щ,ї,ч,г,й,я,н,ю,з)

Завдання 2.Перегорніть пропис на с.54.

1.Наведіть слова:туман,злива,пірати,сіль,сорока,ніс,річкакит, плід.

2.Наведіть в словах букви "я" та "ї".

3.Відшукайте слово до схеми   (сяяти)

4.Обведіть слова, що мають один склад.

 Робота в тренажерах.

Зробіть звуко-буквенний аналіз слів:Київ,сироїжка.

      Бажаю успіхів!







 22 березня   понеділок   українська мова

На читанні вивчили букву Ї, то ж на письмі навчимось її писати.

Відкриваємо прописи на с. 51.Розгляньте карту України.Її столиця, місто Київ. На Україні 24 області і Республіка Крим, яку у нас відібрала Росія. Можете перевірити мої слова, порахувавши крапочки, якими позначені міста.

   Виконайте завдання прописа, надрукувавши і написавши букву ї, склади і з'єднання з нею. Ставте правильно дві крапочки, як на зразку прописа. Наведіть пунктири.Прочитайте, про що ви написали. Допишіть в останньому рядку : Я- українська дитина.

Замалюйте смайлик за виконану роботу.

   Фізкультхвилинка.

Робота в тренажерах.

Звуко-буквенний аналіз слів:

їжаченя - ...зв., ...б., ...скл.

Україна - ...зв., ...б.,...скл.

Диктант: Наша країна -Україна. Вона велика і красива. Ми любимо свою чудову країну.

         Бажаю успіхів!









 19 березня  п'ятниця  українська мова

Сьогодні будемо писати слова з ь і ьо. Відкрийте ваші прописи на с.43.

- Пригадайте, скільки місяців має рік?

- На скільки пір року поділяється рік?

- Скільки місяців має кожна пора року?

 Вправа 1.Записати назви місяців, в яких пишеться ь.

 Вправа 2. За зразком запишіть слова і речення. Поставте смайлик за виконану роботу.

    Відпочиньте, виконавши свою улюблену фізкультхвилинку.

Робота в друкованих прописах.С.24.

1.Надрукуйте один рядок ь і 4 рядки слів з ь і ьо.

2.Зробіть звуко-буквенний аналіз слів кінь і пеньок.

3. Прочитайте буквосполучення з ь і ьо на чарівній гусені.

               Вдалого всім дня!

           





  18 березня   четвер  українська мова

На читанні ми читали з м'яким знаком, тепер навчимось писати ь.

Відкрийте прописи на с. 42. Ь і Р - чим вони схожі?

Виконайте завдання у прописі. Розфарбуйте ілюстрації на с.42.

Не забудьте поставити смайлик за виконану роботу.

    Робота з тренажерами.

Запишіть дату  18 березня. Запишіть першу загадку зі с.72 І частини букваря.

Зробіть звуко-буквенний аналіз слів: осінь, тінь.

         Гарних успіхів!










17 березня  середа   українська мова

Ми навчилися писати маленьку букву є.А сьогодні напишемо велику букву Є.

Відкрийте прописи на с.41.

- На яку букву дуже схожа Є? ( На букву С)

- Який елемент треба дописати, щоб з С стала Є?

Друкування великої букви Є в прописах с.41

Розгляньте малюнки у прописі.Дайте імена дітям, щоб вони починалися зі звуків йе-є.Розфарбуйте ілюстрацію.

Запишіть букву Є в першому рядку прописа.Уважно придивіться, де писати горизонтальну паличку.

Письмо складів-2-3 рядок

Письмо слів Європа,Єва, Євген.

Європа- велика частина суші, на якій ми живемо. Єва- ім'я першої жінки, створеної Богом. Євген- сучасне ім'я.

Запис речення у 7-8 рядках: Єва з Євгеном читали про річки, моря і гори Європи.

Не забудьте поставити смайлик!

 Робота в тренажерах.

Зробіть звуко-буквенний аналіз слів:

Європа-...зв.,...б.,...скл.

Євген-...зв.,...б.,...скл.

Єва-...зв.,...б.,...скл.

Диктант   (Диктує мама або тато)

В озері плавала пихата качка. Вона гордовито розмовляла з хитрим лисом.

           Бажаю успіхів!






Українська мова  16 березня  вівторок

                      Дорогі діти!

Сьогодні на уроці ми повторимо написання маленької букви Є.

Будемо працювати на с.40 прописа.Чи впізнали ви звіряток?

   Завдання 1.

-Хто з них кукурікає?


- Що робить козеня?


- Як каже собачка?

З'єднайте стрілочкою тваринок і їх дії.Запиніть в перших двох рядках утворені речення.

Відпочиньте,розфарбувавши тваринок.

   Завдання 2.

У 3-6 рядках запишіть слова за зразком. звертаючи увагу на з'єднання: синє, моє, твоє, давнє.У яких словах буква Є позначає два звуки? Підкресліть =о.

- У яких словах буква є позначає один звук е? Підкресліть ( о).

   Завдання 3.

Перепишіть речення писаними літерами, поставте смайлик за виконану роботу.

    Диктант у тренажерах з козачатами:

Єнот полоще свою здобич у воді.Тому він полоскун.Ласує помитим у воді.

  Завдання 4.

Виконайте на с.40 друкованого прописа завдання з друкування букви Є

           Гарних успіхів!









Українська мова    5 березня  п'ятниця

Перш,ніж виконати завдання з прописа, перегляньте урок з читання.Ви побачите відео про цих милих твариноу, які проживають на різних континентах:єнот в Північній Америці і Євразії,а єхидна в Австралії.

  Завдання1.Розфарбуйте цих тваринок.Надрукуйте букву є в першому рядку прописа.

-На яку букву схожа буква Є?Чим вона відрізняється від букви С?

Завдання 2.Запишіть букву є,склади і слова з нею.Звертайте велику увагу на з'єднання:верхнє,нижнє,середнє.

Завдання 3.Складіть прислів'я із слів.

Згода будує,а незгода - руйнує.

Запишіть це прислів'я в нижньому рядку.

        Фізкультхвилинка

Потягніться на стільчиках,випрямивши ручки.Пригадайте віршик:

 Ми писали, ми трудились-

наші пальчики втомились.

А щоб краще нам писать,

треба пальці розім'ять.

Поставте собі смайлик, який відповідає виконаній вами роботі.

Візьміть зошити з козачатами і з допомогою дорослих напишіть диктант.

Мама Юля шиє сукню для Аліси.У дівчинки є єнотик Пушок.

Зробіть звуко-буквенний аналіз слова єнотик.

Єнотик-...зв.,...б.,...скл.

            Бажаю успіхів!






Українська мова 4 березня   четвер

Здрастуйте, любі діти і ваші батьки!

Продовжуємо вивчати букву Юю.Ви вже знаєте, що вона в більшості випадків позначає два звуки і лише в одгому- один звук У.

-  Про який випадок я запитую? (Один звук після приголосного:лютий,любисток,малюнок)

- Відкрийте свої прописи на с.38.Розгляньте друковану велику букву Ю.Елементи яких букв ви пізнали?

- Надрукуйте,будь ласка, рядок великої букви Ю у прописах.

- Як одним словом можна назвати цих малят?

- Так , це юрба діточок. Придумайте їм імена,що починалися б із звуків йу- букви Ю.Вам допоможе 4 рядок у прописі.Прочитайте ці імена.З якої букви треба писати імена людей?

 Письмо в прописах великої букви Ю:

а) в першому рядку напишіть елементи Ю і саму букву Ю;

б) запишіть з'єднання букви Ю з іншими буквами;

в) наведіть пунктири на словах;

  Списування з друкованого тексту

Юрко чистив рибу.Юля нарізала овочі.Люба посолила юшку.А я зняв із вогню.

       Відпочиньте,пригадайте свою улюблену фізкультхвилинку у класі і виконайте її.

        Робота у прописах для друкування с.39

Виконайте за зразком завдання прописа.Розділіть слова у реченнях вертикальними лініями.Перепишіть цей віршик у зошити з письма (з козачатами).

       Дякую за працю!







Українська мова   3 березня  середа

-Доброго ранку,шановні діти і ваші батьки!

Продовжуємо роботу в онлайн-режимі.Працюємо в прописах на с.37.Яких тварин ви бачите на малюнку?

Так,це житель півночі- тюлень і житель південних країв- верблюд.Розфарбуйте цих тваринок.

-Переведіть з друкованих складів у рукописні:лю, ню,тю

-Наведіть пунктири і запишіть поряд ці 6 слів

-Запишіть слова, дописуючи букву Ю:читаю,співаю,шию,малюю,літаю.

-Спишіть речення:Я дуже люблю малювати.Я намалюю жовті тюльпани.

-Не забудьте в кінці зафарбувати смайлик,що відповідає вашій роботі.

              Виконайте улюблену фізкультхвилинку,відпочиньте.

Продовжимо роботу в тренажерах з козачатами

   -Запишіть слово тюльпан- ...зв.,...б.,...скл.

верблюд-...зв.,...б.,...скл.

юшка-...зв.,...б.,...скл.

Не забудьте позначити звукову модель цих слів.

        Бажаю успіхів!








  Українська мова   21 січня  четвер

Сьогодні працюємо на с.11 прописа.Давайте розглянемо ілюстрацію. 

-Чи живуть ці тварини в Україні?

-Що це за тварини?

-Де вони проживають?

-В якому місці в Україні можна побачити цих тварин?

-Кого з них називають царем звірів?

-Яка з цих тварин найвища у світі?

-А яка є найбільшою твариною на Землі?

https://www.youtube.com/watch?v=mXZaMBOsZD4

У цьому мультику розповідається про тварин Африки, другого за розміром континенту Землі. Впізнайте тварин,що зображені на ілюстрації і розфарбуйте відповідними кольорами.

Завдання 2. Повторіть написання малої і великої букв З (три рядки прописа)

Завдання 3.Спишіть речення зі зразка-5,7 рядки.

Завдання 4.Допишіть речення у 8 і 9 рядках.

Зебри, слони, мавпи, леви, папуги, пітони,страуси...

  Не забудьте про руханку, яку вивчили вчора(опустіться нижче, до вчорашнього уроку і натисніть посилання).Відпочиньте!

Завдання 5.Перепишіть у робочі зошити зачин тексту з букваря, с.53  Зима. Морозно. Сніговик змерз. Невесело Сніговику.

          Гарного дня!





22 січня  українська мова  п'ятниця

На уроці попрацюємо в прописах з друкування. Відкрийте їх на с.23

Завдання 1. Прочитайте слово і подивіться на звукову модель.Чи відповідає вона цьому слову? Скільки звуків і скільки букв у слові "замок"?

Завдання 2. Надрукуйте в зошитах два рядки букви Зз і в третьому слово-зерно. Позначте звуки в цьому слові і кількість складів.Не забудьте про  наголос.

Завдання 3. Вставте пропущену букву у слова, прочитайте їх і перепишіть рукописними літерами в робочі зошити.

-Що означають слова: лоза, козак?

Завдання 4. Прочитайте речення. Роз'єднайте в ньому слова. -Скільки слів складає дане речення? Намалюйте схему цього речення, продовжуючи пунктирну лінію. Надрукуйте нижче це речення правильно.

Завдання 5. Перепишіть дане речення в робочі зошити.

Завдання 6. Подбайте про відпочинок, включивши відео з руханкою - поспівайте і потанцюйте!

Завдання 7. Розгляньте ілюстрацію. З якої це казки?

-Хто головний герой цієї казочки?

- Надрукуйте його ім'я,починаючи від пунктиром написаної букви К.

- В прямокутнику напишіть звукову модель цього слова, не забуваючи поділити його на склади і поставити наголос.

Завдання 8. В робочих зошитах напишемо диктант:

 Від баби з дідом втік колобок. Біг собі біг і зустрів вовка.

Ви гарно попрацювали, а в нагороду за це подивіться мультик про колобка.

https://www.youtube.com/watch?v=jdE38n9fccc

Спробуйте переказати казку мамі або комусь із рідних

На вихідних прочитайте казку. Вивчіть пісню про колобка.

https://dobra-kazka.in.ua/kazky-narodiv-svitu/ukrajinski-kazki/kolobok-2/



Українська мова  20 січня  середа

Ми вже навчились писати велику і малу букву З.Сьогодні будемо списувати речуння з друковагого тексту на с.9 прописа.

Перед письмом розфарбуйте ілюстрацію.

-Кого ви бачите на передньому плані?

-Пригадайте, які птахи в нас зимують, тобто є осілими?

-Назвіть осілих птахів з ілюстрації.
                   -Чи впізнали ви птахів-наших зимових гостей?
                                        -Так,це снігурі і омелюхи, що в другому рядку на малюнку.
-Скільки горобчиків зображено?
                        -Ви побачили двох синичок? А сороку-білобоку?
    -В якому питанні сховалась пастка?

Яким кольором будете малювати сніг? Не забудьте про коричневу гілочку, на якій сидять пташки.Гарно розфарбуйте червоні  святкові шапочки.

Відгадайте загадку: зимою і літом цвітуть одним цвітом. (Ялинки) Підберіть гарний колір для ялинок.
Завдання 2. Уважно прочитайте текст і підберіть до нього заголовок:а) Зимова казка     б) Зима    в) Птахи взимку  
                   Запишіть заголовок посередині 1 рядка, а з другого - перепишіть речення в                      пропис.    
Завдання 3.   В останні два рядки сторінки запишіть утворені слова: мороз,                                     морозиво,морозити, морозко   
Не забудьте поставити собі смайлик за виконану роботу!
Скінчив діло- гуляй сміло!   

 

   
                                                                                                               






19 січня   українська мова

  На сьогоднішньому уроці ми навчимося писати З велику.

Відкрийте прописи на с.10.Уважно подивіться,скільки клітинок висота великої друкованої букви З? Яка ширина цієї літери?

Надрукуйте велику літеру З за зразком до кінця рядка.

Завдання 2.Розгляньте ілюстрацію. Яких звірів ви побачили? Як можна назвати цей малюнок? Гарно розфарбуйте тваринок і їх музичні інструменти. Якщо ви будете уважні, то дізнаєтесь, хто є диригентом, хто скрипалем, а хто барабанщиком...

Завдання 3.Розгляньте писану велику букву З.Із скількох елементів вона складається?На яку цифру дуже схожа?

Письмо букви в прописах.Наведіть пунктири і попробуйте самостійно написати літеру З.Звертаю вашу увагу,що верхній півовал менший за нижній.

 Продовжіть писати з'єднання букви З з іншими буквами, по 3 склади:Зи,Зві,Зо,Зма.

 Завдання 4.Нижче від зразка "Звірі-музиканти" напишіть цей самий заголовок у 5 рядку.У 6 рядку почніть записувати речення.

Осел грав на трубі. На барабані грав козел. Ведмедик мав скрипку. А диригентом була мавпа.

          Бажаю успіхів!





 Шановні батьки! 

Сьогодні на уроці читання ми вивчали букву Зз.Прошу прослідкувати,як діти читатимуть текст на сторінці 52 букваря ( читати не менше 5 разів)Відкриваємо прописи на с 8 і за зразком друкуємо  маленьку букву з.Звертаємо увагу, що друкована буква пишеться без нахилу.

    У другому завданні запишемо звукові моделі слів "за'мок" і "замо'к".Це омоніми- слова,що пишуться однаково,але мають різний наголос.( Правильні відповіді: - оІ - о -).Розфарбуйте ці два малюнки.

     Уважно розглянемо зразок малої букви з.

-Із кількох елементів вона складається?Так, із двох.Перший елемент ми писали у букви г,а другий -схожу петлю писали у буквах у та д (малих).Почніть писати по середині рядка вгору до верхньої рядкової лінії.Доведіть півовал до нижньої рядкової лінії і напишіть петлю, доторкнувшись знизу до міжрядкової лінії.

    Запишіть склади з буквою з за зразком ( по два склади після зразка).Наведіть пунктири і запишіть слова у рядку:зерно  зернина,замок-замок(з різними наголосами).В останньому рядку запишіть слова:зима зимно  озимина  узимку.

  Не забудьте замалювати смайлик.Коли прийдемо у школу,я за гарну роботу дам бджілку.

  У робочих зошитах-тренажерах запишіть з мамами диктант: Узимку зимно і морозно озимині.Але вона під білим снігом не змерзне.(12 слів)

       Бажаю успіхів! 

1 коментар:

  1. На малюнку зображена не сорока, а щиглик, він може бути як зимуючим, так і перелітним до країн з теплішим кліматом

    ВідповістиВидалити

              8 Березня 2021 року   понеділок Вітаю зі святом весни,з Міжнародним жіночим днем моїх маленьких учениць, прекрасних мамочок, ч...