30 квітня п'ятниця математика
Сьогодні знаходимо невідомі зменшуване та від'ємник.
№1.Повторіть правила знаходження цих невідомих компонентів. Заповніть таблицю
№2.Знайдіть невідомі компоненти.
№3.Обернені задачі.Коротко напишіть розв'язання(37-7=30,37-30=7)
№4.Знайдіть значення виразів.
№5.Обчисліть.
№6.Вставте + чи-
№7.Вставте числа або знаки дій.
№8.Задача
Ч.-3 к.
Ж.-?
Всього( фігурна дужка) 15 к.
№9.Яка довжина ламаної?
№10.Накресліть ламану.
Гарного дня!
29 квітня четвер математика
Перегорніть с.40-41 прописа
№1.Виконай арифметичні дії
№2.Складіть умову до задачі за розв'язком: 27+30
Скільки мішків картоплі зібрав фермер за два дні?
№3.Розв'яжіть задачі, дописавши дії і деякі дані: Наприклад-Скільки пиріжків разом з вишнями і суницями.10+8=18 пиріжків.Ці задачі називаються оберненими.Що було відомо в першій задачі стає невідомим у другій.Уважно розгляньте і допишіть у сині квадратики число 18.
№4.Зробіть перетворення.
№5.Це обернені задачі.Нижче прямокутника зі скороченим записом.
№6.Обчисліть
№7.Обчисліть
№8.Яке число сховалося?
Бажаю успіхів!
28 квітня середа математика
Працюємо на с.38-39
№1.Виконайте обчислення.
№2,3.Обчисліть.
№4.Знайдіть відмінність і обчисліть.
№5.Вставте пропущені + чи -
№6.Зіставте і обчисліть.
№7.Визначте довжину ламаної лінії.
№8.Перетворіть в см.
№9.1)Розв'яжіть задачу і запишіть в тренажери
І.-38 д.
П.-20 д.
На ск менше(доберіть дужку)
Бажаю успіхів!
27 квітня вівторок математика
Перегорніть пропис на с.36-37
№1
Обчисліть за схемами.
№2.Уважно розгляньте, попрацюйте усно
№3.Знайдіть значення виразів за схемами.
№4.Обчисліть за схемами.
№5.Знайдіть відмінність. Обчисліть.
№6.Розв'яжіть задачу ,запишіть тільки розв'язання нижче від схеми.
Замість тренажера ,виконайте завдання на синіх сторінках 6-7.
Пройдіть тести за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6228508
Я знаю, у вас все вийде!
26 квітня понеділок математика
Працюємо на с.32-33
№1.Яка цифра сховалась в останньому вагончику?
№2.Додаємо одиниці до одиниць і записуємо: 15+2=17 25+2=27 35+2=37
№3.Віднімаємо від одиниць одиниці:15-2=13 25-2=23 35-2=33
№4.Виконайте дадавання, розкладаючи двоцифрове число на десятки і одиниці.
№5.Так само виконайте віднімання
№6.Задача.
Р.-10дм
С.-?дм
Всього(намалюйте фігурну дужку)-16дм
Опрацюйте завдання за зразком на с.34-35.
№1. 45+2= 45-2=
№2.35=30+5 79=70+9...
№3.15+4=10+5+4=10+9=19
58-4=50+8-4=50+4=54
№4.Перетворіть в дм і см
№5.Усно розгляньте
№6.Перетворіть в см
№7.Задача
О.-10см
І.-?, на 2см довшу
Бажаю успіхів!
23 квітня п'ятниця математика
Перегорніть прописи на с.30-31.
№1.Запишіть числа.
№2.Запишіть 60,61,62...-числа,що містять 6 десятків.
№3.Усно
№4.Яка найвища гора Карпат?(Говерла)
№5,6.Запишіть числа сумою розрядних доданків.
№7.обчисліть.
№8.Перевірте правильність обчислень.
№9.Вставте пропущені числа.
№10 Задача 1)
Плавало-37 к.
Прилетіло - 10 к.
Стало -?
Замість тренажера виконайте завдання на повторення на синіх сторінках 3-5(на вихідних)
Бажаю успіхів!
22 квітня четвер математика
Працюємо нас.26-27 прописа
№1.Перевірте правильність написання чисел
№2. Запишіть рівності: 10+5=15 70+3=73
№3.Запишіть числа.Підкресліть одноцифрові однією рискою, двоцифрові-двома.
№4.Усно складіть рівності.
№5.Виконайте за зразком
№6.Перевірте правильність виконання обчислень.
№7.Задача
Ч.-10 м.
Р.-?
Всього-16 м.(Замініть слово всього фігурною дужкою)
№8.Логічна задача
Лев Заєць Лисиця
Н. - + -
О. - - +
С. + - -
Вчіться розв'язувати такі задачі складанням таблиць.Оля була не в костюмі Лева і не в костюмі Зайця,значить була в костюмі Лисиці(+).Світлана не в костюмі Зайця(-), не в костюмі Лисиці(бо в ньому Оля), то в костюмі Лева...
Повторюємо матеріал на с.28-29.Виконуємо завдання самостійно.
В тренажерах завдань не пишемо.
Проходимо тести за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7587004
Бажаю успіхів!
21 квітня середа математика
Працюємо на с.24-25 прописа
№1.Вставте пропущені числа, починаючи від голови змія
№2-4.Обчисліть вирази
№5.Вставте + чи -
№6.Задача
І.-20 см
М.-?, на1 см довший
№7.Виміряйте довжину відрізка і запишіть в порожні клітинки.
Зверніть увагу! 12 см= 10см +2см=1дм 2см
№8.Виконайте за зразком
№9.Перетворіть іменовані числа:16см=1дм 6 см
№10.Вставте пропущені числа.
Самостійне опрацювання синьої с.2,скорочені записи задач записуйте.
№4 1)
Ш.-9дм
Т.-?,на 3дм менша
№4 2)
Ч.-8дм
С.-4 дм.
Дужки чи стрілки до задач домалюйте самостійно відповідно запитання задачі.
Пройдіть тести до теми уроку
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1468012
Бажаю успіхів!
20 квітня вівторок математика
Сьогодні працюємо на с.22-23 прописа
№1,№2.Перевірте, чи правильно позначені числа.
№3.Запишіть числа:36,18,49...
№4.Запишіть за зразком:
10+6=16 70+5=75 90+2=92
16-6=10 75-5=70 92-2=90
16-10=6 75-70=5 92-90=2
№5,№6.Обчисліть
№7.Вставте пропущені числа.
№8.Задача
Ж.-12 н.
Ч.-10 н.
На ск.більше-Порівняльна кругла стрілка.
№9.Порівняйте іменовані числа.
Працюємо на синіх сторінках.С.1 -виконайте сім завдань.
В тренажерах не працюємо.
Бажаю успіхів!
19 квітня понеділок математика
Перегорніть с.18 прописа.
№1.Обведіть овалом одиниці
№2.Додайте числа.
№3.Знайдіть значення виразів на додавання одиниць
№4.Відніміть числа.
№5.Знайдіть значення виразів на віднімання одиниць.
№6.Відніміть десятки.
№7.Зайдіть значення виразів на віднімання десятків.
№8.Розв'яжіть задачу.
До обіду-40 см
Після обіду -?
Всього-70см.
№9.Виконайте дії з іменованими числами
№10.Вставте +або-
Відпочиньте і виконайте аналогічно завдання на с.20-21 прописа.
Завдання у тренажерах немає!
Хай щастить!
Пройдіть тест, обов'язково вкажіть своє прізвище та ім'я
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1102456
16 квітня п'ятниця математика
Перегорніть с.16-17 прописа.
№1.Перевірте правильність написання чисел відповідно малюнка.
№2.Запишіть числа-сусіди:13 14 15,17 18 19
№3.Доповніть числові ряди 40,41,42,43,44,45,46..
№4,5.Вставте знаки "більше" чи "менше"
№6.Порівняйте числа.Прочитайте правило.
№7.Чим схожі і чим відрізняються числа?(усно)
№8.Порівняти числа
№9.Впишіть чичла в пропущені клітинки.
№10.Порівняйте іменовані числа.
Робота в тренажерах
Запишіть дату:16 квітня
Задача.
Оля має 4 книжки з казками,а книжок з оповіданнями -8.На скільки книжок більше в Олі з оповіданнями, ніж з казками?
К.-4кн.
О.-8кн.
Не забудьте поставити порівняльну круглу дужку, розв'язати задачу і записати схему і відповідь.
№2.Вставте знаки"+" чи"-", щоб рівність була правильною.
7...3...9=1 8...2...3=3
8...2...5=5 6...4...3=5
7...3...1=5 9...1...7=1
Бажаю успіхів!
14 квітня середа математика
Перегорніть с.14-15 прописа
№1.Підпиши цифри під намистинками:1,2,3,4...
№2.Утвори і запиши числа:11,12...
№3.Перевір підписи.Виправ помилки.
№4.Запиши числа в порожні клітинки.
№5.Розгляньте таблицю " Сотня" на с.6 синього кольору.Що спільне і відмінне в кожному рядку?
№6.Перевірте правильність написання чисел.
№7.Продовжіть числові ряди (як у таблиці с.6)
№8.Логічна задача.Напишіть імена і прізвища біля кожного хлопчика.
Робота в тренажерах
Запишіть дату: 14 квітня
Задача
Депо стояло 10 автобусів і 6 тролейбусів.Скільки транспортних засобів було в депо?
А.-10 маш.
Т.-6 маш.
Доберіть дужку- всього. Намалюйте схему, розв'яжіть задачу, напишіть відповідь.
№2.Порівняйте вирази
15-1...10+4 20-1....19-1
16+1...10+6 18-8 ...20-10
12-2...9+1 7-7 ... 4+6
Бажаю успіхів!
13 квітня вівторок математика
Сьогодні працюємо на с.12-13.Повторюємо розряди двоцифрових чисел.
№1.Обчисліть ланцюжок
№2.Усно назвіть розряди чисел
№3.Запишіть числа у пропущені клітинки:14, 15, 12,17,16, 11..
№4.Нижче від числа запишіть його розряд:14=1д.4од. 19=1д.9од.
№5.Прочитайте числа
№6.Запишіть числа замість крапочок у рядочку.
№7.Задача
С.-50 шт.
К.-? на 30 шт.менше
Намалюйте схему з двох відрізків і запишіть розв'язання і відповідь.
№8.Заповніть таблицю.
№9.Зробіть перетворення: 4дм=40см 9дм=90см...
Робота в тренажерах
Запишіть дату:13 квітня
№1
14+1-5= 18-1-10=
16-6+9= 15-10+4=
18-10-1= 20-10-8=
Задача
Накресліть відрізок довжиною 3см, а другий на 7см довший.
І-3см
ІІ-?, на 7см довший
Розв'язання
Запишіть розв'язання і накресліть відрізки,через дві клітинки вниз один від одного.Ручкою позначте їх довжину і великими буквами латинського алфавіту початок і кінець.
Бажаю успіхів!
12 квітня понеділок математика.
Наш урок буде проходити на с.10-11 прописа.
№1.Обчисліть ланцюжок прикладів.
№2.Усно порівняйте, які числа більші: 1 чи 11, 2 чи 12...
№3.Розряди чисел-це одиниці і десятки
№4.Навчіться розрізняти розряди чисел: 15- це 1 десяток і 5 одиниць,34-це 3 десятки і 4 одиниці.
№5.Обведіть відповідне до малюнка число і поясніть його запис.
Скільки в ньому десятків і скільки одиниць
№6.Встав у таблицю розрядів числа:10,18,20,14,16.Що означає кожне число: скільки в ньому одиниць і скільки десятків?
№7.Запишіть числа в таблицю розрядів:15,11,17...
№8.Запишіть числа цифрами
№9.Чим схожі числа?
Робота в тренажерах
Запишіть дату : 12 квітня
Математичний диктант
1) Запишіть число, в якому 1д.8од.
2) Запишіть число, в якому 2д.4од.
3) Запишіть число, в якому 4д9од.
4) Знайдіть суму чисел 5 і 12;
5) Знайдіть різницю чисел 13 і 3;
6) 11збільшіть на 4;
7) 14 зменшіть на 3;
8) 10 зменшіть на 9;
9) 4 збільшіть на 6;
10) знайдіть різницю чисел 16 і 3;
Задача
На аеродромі було 12 літаків.2 літаки злетіло.Скільки літаків залишилось?
Ключові слова я виділила.Запишіть схему, розв'язання, відповідь
Виконайте перетворення:
1дм5см=...см 18см=...дм...см
1дм7см=...см 13см=...дм...см
Хай щастить!
9 квітня п'ятниця математика
Сьогодні на уроці ми дізнаємось про одноцифрові і двоцифрові числа.
Перегорніть с.8--9 прописа.
№1.Як утворилися числа 11 і 12?Як записати це за допомогою дії додавання? (10+1=11,10+2=12)
№2.Відшукайте у ряді чисел зайве число
№3.Прочитайте правило про одноцифрові і двоцифрові числа і запам'ятайте його.
№4.З'єднайте кожен малюнок із відповідним числом
№5.Запишіть, як утворилися числа.
№6.Вставте пропущені числа.
№7.Знайдіть суму чисел
№8.Порівняйте іменовані числа
Фізкультхвилинка
Робота в тренажерах
Математичний диктант:
1)Запишіть, яке число стоїть попереду числа 11;
2) Запишіть , яке число стоїть між числами 14 і 16;
3) Запишіть, яке числ стоїть за числом 17;
4) Знайдіть суму чисел 15 і 2;
5) Знайдіть різницю чисел 19 і 9;
6) Знайдіть різницю чисел 19 і 10;
7) 16 збільшіть на 2;
8) 20 зменшіть на 1;
9) Знайдіть суму чисел 4 і 11;
10) Знайдіть різницю чисел 12 і 1;
Задача 1
У банках було 5 літрів соку.Мама купила ще 3 літри.Скільки літрів соку стало у банках? Виділіть ключові слова.Запишіть скорочений запис.
Було- 5л
Купила- 3л
Стало-?
Намалюйте схему, розв'яжіть задачу і напишіть відповідь.
№2
Вставте замість крапок пропущені числа
10+...=16 18-...=10
13-...=3 16-...=6
10-...=10 12-...=0
Бажаю успіхів!
7 квітня середа математика
Перегорніть прописи на с.6-7.
№1,2.Утворюємо числа другого десятка
№3.Вставте пропущені числа.
№4,5,6.Перетворіть см в дм і навпаки.Пам'ятайте-1дм=10см.
Задача 7.Прочитайте задачу.Визначте ключові слова, щоб записати скорочений запис.
- Які фрукти приготували для мавп?
- Скільки кг яблук?
- Скільки кг груш?
- Що запитує задача?
- Як позначимо яблука? Груші?
Я.-70 кг
Г.-30 кг
Яка дужка означає ,скільки всього?
Запишіть схему, розв'язання і відповідь.
№8.Запишіть розв'язок коротко нижче в прописах, а скорочений запис, схему, розв'язання і відовідь в тренажери
Робота в тренажерах
№1.Обчисліть приклади
12+2-4= 10+8-6=
4+10-3= 16-5-1=
15-3+2= 17+2-10=
Задача 8 с.7
Г.-7 дм
Р.-40 см
На скільки менше проповз равлик(кругла порівняльна стрілка)
Бажаю успіхів!
6 квітня вівторок математика
Розпочинаємо працювати на с.4-5 прописа
№1.Перевір, чи правильно підписаний малюнок.Порахуй кількість десятків еа кожному малюнку.
№2.Підпиши за зразком: 3д.=30, 5д.=50
№3.Порівняй числа.
№4.Знайди значення виразів
№6.Виміряй довжину відрізка.Скільки відрізків а вміщується у відрізку АВ (12), відрізків в (6), відрізків с (4)
№7.1дм(дециметр)=10 см
№8,9.Перетворіть дм в см і навпаки
№10.Задача 50 см=5 дм
№11.Вставте пропущені числа.
Робота в тренажерах
№1.Порівняй іменовані числа
1дм...3дм 14см...2дм
1дм...12см 2дм...20см
11см...1дм 19см...2дм
Задача
Накреслити 2 відрізки: перший- завдовжки 1дм 1см, а другий- на 1дм коротший.
І-1дм 1см
ІІ-?, на 1 дм коротший
Р.
1)
Відповідь:
_____________________________________________
___
Напишіть зверху відрізків їх довжину і позначте великими буквами латинського алфавіту.
Бажаю успіхів!
5 квітня понеділок математика
Сьогодні починаєм працювати з прописом №4.Перегорніть сторінку 2-3.
№1.Порівняйте числа першого і другого рядка.
№2.Десятки і одиниці в записі двоцифрового числа.
№3.Розгляньте назви чисел від 10 до 100-круглих десятків.
№4.В порожню клітинку вставте число
№5.З'єднаййте лініями малюнки з відповідними числами.
№6.Допишіть круглі десятки.
№7,8. Порівняйте круглі числа.
№9.Знайдіть значення виразів.
Робота в тренажерах
Математичний диктант:
1) Запишіть число,яке слідує за числом 29;
2) Запишіть число, яке стоїть попереду від числа 81;
3) Запишіть число, яке складається з 10 десятків;
4) Знайдіть суму чисел 60 і 30;
5) Знайдіть різницю чисел 70 і 20;
6) Запишіть число, яке стоїть між числами 39 і 41;
7) Запишіть число, яке стоїть між числами 19 і 21;
8) Знайдіть суму чисел 12 і 2;
9) Знайдіть різницю чисел 17 і 7;
10) Знайдіть суму чисел 40 і 20;
Складіть задачу за малюнком.
Запишіть у тренажери скорочений запис, розв'язання, відповідь. Не забудьте намалювати схему
Слово "Дятел" скорочуйте буквою-Д., а "горобець"-Г.-
Бажаю успіхів!
2 квітня п'ятниця математика
Сьогодні працюємо на с.70-71 прописа.
1.Порахуйте десятками до 100.
2.Назвіть сусідів-десятків чисел: 50,90,40,20
3.Перегорніть с.77 прописа.
№1.Чи одне й те саме одиниця і один десяток.Що більше? Що менше?
№3.Полічіть предмети десятками.
№4.Порівняйте числа: одиниці з одиницями, десятки з десятками.
№5.Порівняйте числа.
№6.Виконайте дії з одиницями і десятками.
№7.Обчисліть результати
№8.Задача.Прочитайте задачу, обведіть ключові слова.Підказка: Які гриби збирав дідусь? (Білі і маслюки)
Б.-30 гр.
М.-? } 40 гр.
Побудуйте схему і розв'яжіть задачу.
Робота в тренажерах
Записуємо дату 2 квітня
№1
30+20= 60-40= 10+20=
90-70= 80+10= 50+50=
40+50= 90-40= 30+70=
Задача
У класі було 10 дітей. 3 дитини вийшли на коридор. Скільки дітей залишилось у класі?
Бажаю успіхів!
31 березня середа математика
Сьогодні працюєм на с.68-69 прописа.Будемо досліджувати лічильну одиницю "десяток"
№1.Порахуйте на малюнку вишні.Їх більше 10.А тепер порахуйте кетяги вишешь.Їх 10.
№2.Якщо по одному полічити колоски-їх буде 10.Тобто один десяток складається з 10 одиниць.
№3.Полічіть палички одиницями , а потім десятками
Полічіть десятками до 100: 10,20,30,40,50,60,70,80,90,100.
№4.Візьміть синій, зелений, жовтий олівці.Обведіть синім 3 десятки,зеленим-5 десятків, жовтим- 6 десятків.
№5.Підпишіть під кожним малюнком намистин десятки: 10,20,30 і т.д.
Запам'ятайте: 10 одиниць=1 десяток, 10 десятків=1сотня=100
100=100 одиниць.
№6.Прочитайте умову і обведіть ключові слова.Підказка:
- З яких дерев притягнув колоди до своєї хатки бобер?
В.-8 к.
О -?,на 6 к.менше
Робота в тренажерах
Запишіть 31 березня
10 20 30 40 50 60 70 80 90 100
Задача
Довжина одного відрізка 5 сантиметрів, а другого на 2 сантиметри менша.Яка довжина другого відрізка? Накресліть ці відрізки в зошити і назвіть їх латинськими літерами.
І- 5см
ІІ- ?, на 2 см менша
Розв'яжіть задачу, накресліть схему. Після відповіді на дві клітинки нижче накресліть ці два відрізки.(Через дві клітинки відрізок від відрізка).
Бажаю успіхів!
30 березня вівторок математика
Перегорніть с.64 прописа. Сьогодні будемо писати скорочені записи до задач.
Завдання 1. Прочитайте задачу. Обведіть овалом ключові слова.Це назви планет Земля і Марс.Знайдіть серед трьох скорочених записів запис,що відповідає нашій задачі.Під ним напишіть її розв'язання.
Задача 2). Прочитайте задачу. Обведіть овалом ключові слова.
Підказка: про які країни говориться в задачі?
Під скороченим записом напишіть розв'язання.
У третій задачі придумайте самі умову і запитання.Розв'язання запишіть нижче.
№2.Внизу сторінки на клітинках ви маєте вмістити 3 скорочені записи до задач.
1).Читаємо задачу і обводимо ключові слова.Яким птахам зозуля підкидала яйця? (Сороці і вівсянці).Сороку позначаємо великою буквою С, а вівсянку великою буквою В. Через тире підставляємо числові дані.Не забуваємо про фігурну дужку, що означає Скільки всього? Нижче пишемо розв'язання.Пропускаємо вправо 2 клітинки і пишемо наступний скорочений запис.
2).Читаємо і обводимо ключові слова.Яким птахам підкинула яйця зозуля?
- Чим ця задача відрізняється від попередньої? Запишіть скорочений запис і розв'язання.
3).У цій задачі ключові слова виділені синім кольором.Запишіть скорочений запис і розв'язання.
№3 1) Прочитайте задачу і обведіть ключові слова: Як звали котів?Скорочено К.-6 м.
М.-2 м.
Яку дужку треба написати в запитанні?
Намалюйте схему і розв'яжіть задачу.
№3 2) Які клички мали собаки?
Р.-4 к.
М.-7 к.
Яку дужку малювати простим олівцем:На скільки більше?
Намалюйте схему і запишіть розв'язання.
№4.Заповніть таблицю
№5.Вставте в кружечки знаки математичних дій-+ і -
№6. Логічна задача.
Замість роботи в тренажерах виконайте в прописах завдання на с.66-67.
Маса цілого дорівнює масі його частин.№1,2,3
№4. Довжину ламаної визначають сумою довжин її частин(ланок)
№5. За допомогою терезів визначте загальну масу цілого предмета.
№7. Прочитайте задачу.Обведіть ключові слова. Підказка-Які фрукти купила господиня?
Бажаю успіхів!
29 березня понеділок математика
Відкрийте прописи на с.60-61
Сьогодні будемо додавати і віднімати іменовані числа, це числа, біля яких є ім'я - міра довжини, маси.
Іменовані числа додаються, як звичайні, тільки дописуєм міру довжини чи маси.
№1.Виміряйте відрізки і запишіть їх довжину у порожню клітинку.
№2.Виконайте додавання чи віднімання іменованих чисел
№3.Порівняйте вирази.
Вивчаємо міру маси- кілограм: №4,№5,№6,№7
№8.Порівняти вирази
Відпочинок
Самостійно заповніть с.62-63 прописа.Зверніть увагу на міру місткості - літр, для вимірювання рідини.
Бажаю успіхів!
Математика 26 березня п'ятниця
Шановні учні!
Наш урок продовжуємо на с.58-59 прописа: будемо порівнювати вираз і число, або вираз з виразом.Але спочатку математичний диктант:
1) Знайти суму чисел 5 і 4;
2) 9 зменшити на 7;
3) 4 збільшити на 6;
4) Знайти різницю чисел 12 і 2;
5) Знайти суму чисел 10 і 7;
6) 17 зменшити на 4;
7) Знайти різницю чисел 20 і 10;
8) Знайти суму чисел 5 і 11;
9) 18 зменшити на 4;
10) 16 збільшити на 3;
Перед тим, як порівняти вираз з числом, необхідно обчислити цей вираз і одержаний результат порівняти з числом.
Так виконайте №2,№3,№4,№9
Якщо порівнювати два вирази, треба обчислити значення їх обох.
І тоді порівняти результати.Це №5,№6.
Задача 7.Поставте запитання до кожного скороченого запису. Запишіть розв'язання другої задачі. Намалюйте схему.
№8.Поставити знаки + або -
Робота в тренажерах
1.Запишіть скорочений запис, схему, розв'язання першої задачі №7 с.59.
2.Обчисліть вирази:
12+4-6= 10+9-8= 14+5=
6+10+1= 15-5+7= 10-9=
18-4+6= 13+6-9= 19+1=
Бажаю успіхів!
Математика 24 березня середа
Працюємо на с.54-55 прописа.
№1. В порожні клітинки записуємо значення виразів на віднімання чисел 5,6,7,8,9
№2.Вставляємо пропущені числа.
Самостійна робота №3.Виконуємо сві приклади за 3 хвилини.
Геометрична хвилинка.Називаємо фігури.(Пряма,відрізок,кут)
№4.Розв'яжіть першу задачу, намалюйте до неї схему.
№5.Порівняйте вираз і число, вставте знаки "більше","менше"...
№6.Заповніть таблицю.
№7.Логічна задача
Фізкультхвилинка
Самостійно опрацювати с.56-57.В тренажерах сьогодні не працюємо.
Дякую за роботу!
Математика 23 березня вівторок
Сьогодні працюємо на с.52-53 прописа.
№1.Порівнйте на скільки одне число більше за інше.
№2.Аналогічне завдання.
№3.Порівняти вираз і число.
№4.Порівняти вираз і число.
№5.Вставити пропущені знаки арифметичних дій.
№6.Дібрати задачі до коротких записів.
№7.Знайти невідомі компоненти.
- Як знайти невідоме зменшуване?
- Як знайти невідомий від'ємник?
№8.Знайти значення виразів.
Робота в тренажерах
Задача
На годівничці сиділо 5 птахів. До них прилетіли ще 3 пташки. Скільки стало птахів на годівничці?
Виберіть з умови ключові слова, запишіть скорочений запис, схему, розв'язання і відповідь.
Бажаю успіхів!
22 березня понеділок математика
Відкрийте прописи на с.50-51
№1.Повторюємо склад чисел 10,9,7
№2.Виконати віднімання за схемами.
№3.Виконати віднімання, не розписуючи зменшуване.
№4.Повторити правила на знаходження невідомого компонента.
- Як знайти невідоме зменшуване, від'ємник?
№5.Заповніть таблицю
№6.Розв'язування задач. Поставте запитання до задач, дивлячись на скорочений запис. Нижче від скороченого запису напишіть розв'язання.
№7.Обрати скорочений запис до запитання.Намалювати схему.
№8.Вставити пропущені математичні знаки - + чи -.
№9.Логічна задача.
Робота в тренажерах.
Задача. Один їжачок спіймав 5 слимаків, а другий на 2 слимачки більше. Скільки слимачків спіймав другий?
Порівняти значення виразів:
9 - 6 ... 1+3 10 - 6...9 - 4
5 +4 ...9 - 2 9 - 6 ...8 - 3
5 + 2...7 - 4 3 +5 ...7+1
Бажаю успіхів!
19 березня п'ятниця математика
Сьогодні працюємо на с. 48-49 прописа.
№1. Пригадайте,як називаються числа при відніманні і додаванні.
№2. Вдумайтесь в слова правила, як знайти невідомий від'ємник, невідоме зменшуване.Запам'ятайте ці правила, бо на їх основі будете розв'язувати приклади і рівняння.
№3. Доповніть рівності.
№4. Знайдіть невідомі компоненти,застосувавши правила на знаходення невідомого зменшуваного і від'ємника.
№5. Задачі.Розгляньте умову, виділіть ключові слова і перевірте, чи правильно написані скорочені записи. Запишіть вирази-розв'язки до задач.
№6. Знайдіть значення виразів за схемами.
Фізкультхвилинка
Робота в тренажерах
Розв'язати задачу. Намалювати схему.
В Аліси було 10 цукерок. 4 цукерки вона віддала сестричці. Скільки цукерок у неї залишилось?
Бажаю успіхів!
17 березня середа математика
Мої любі першокласники!
Сьогоднішній урок ми розпочнемо з математичного диктанту.
Відступіть від попередньої роботи 4 клітинки вниз, запишіть дату: 17 березня. Нижче: М.д.
1) Знайти суму чисел 1 і 9;
2) 7 зменшити на 5;
3) Знайти різницю чисел 4 і 3;
4) 6 збільшити на 3;
5) 5 зменшити на 2;
6) знайти різницю чисел 9 і 4;
7) 8 збільшити на 2;
8) знайти суму чисел 3 і 7;
9) 10 зменшити на 7;
10) 4 збільшити на 5;
Робота в прописах с.46-47
№1.Прочитайте задачі.Чим вони схожі і чим відрізняються?
Поряд із скороченим записом намалюйте схеми і нижче схем запишіть розв'язання.
№2.Заповніть порожні клітинки числовими даними.Розв'яжіть задачі і запишіть розв'язання нижче скорочених записів.
№3.Допишіть числові дані до скорочених записів.Намалюйте схеми і запишіть розв'язок і відповідь,як ми робили у класі.
№4.Знайдіть значення виразів, записавши зменшуване у вигляді суми зручних доданків.
№5.Логічна задача.Дайте відповідь на запитання.
Робота в тренажерах
Задача. Прочитайте, запишіть скорочений запис, намалюйте схему, розв'яжіть її і запишіть відповідь.
На лужку паслось 4 каченяток. До них прибігло ще 3. Скільки каченяток стало на лужку?
Приклади.Обчисліть за зразком №4 с.47
8-6= 10-4=
7-5= 9- 5=
10-6= 7-4=
Бажаю успіхів!
Математика 16 березня вівторок
Любі діти!
Сьогодні працюватимемо на с.44-45 прописа.Будемо віднімати числа 6,7,8,9 і розв'язуватимемо задачі на збільшення(зменшення числа на кілька одиниць)
Завдання 1.
Замініть число сумою чисел
Завдання 2.
Замініть зменшуване сумою чисел і відніміть від цієї суми число,що дорівнює одному доданку.
Завдання 3.
Виконайте віднімання, замінивши зменшуване сумою двох доданків.
Завдання 4.
Прочитайте умову і запитання задачі 4.Запишіть розв'язання,опрацювавши скорочений запис і схему.
Завдання 5.
Читаємо задачу 2)
Це задача на зменшення числа на кілька одиниць.
Розгляньте скорочений запис і схему до задачі.
Нижче запишіть розв'язання.
Завдання 6.
Прочитавши задачу, з двох скорочених записів виберіть той, який підходить до умови.Запишіть у тренажери із слониками скорочений запис задачі,намалюйте схему, розв'яжіть і не забудьте про відповідь.
Завдання 7.
Логічна задача.
Бажаю успіхів!
Математика 5 березня п'ятниця
Нагадую,що на минулому уроці ми вивчили два види задач: на знаходження суми і на кратне порівняння двох чисел.
Відкрийте пропис на с.43 і прочитайте задачу 4.
-До якого типу вона відноситься?
- Який скорочений запис ви обрали? Напишіть під ним розв'язання. (Підказка:думаю ви обрали 1 скорочений запис)
Задача 5.Прочитайте задачу,назвіть ключові слова.
Уважно розгляньте скорочений запис до задачі.Це задача на знаходження невідомого доданка.Сума-7 риб, відомий доданок 2 соми,невідомий доданок-? гуппі.Схема на одному промені.
Перепишіть задачу у зошити з слониками,дотримуючись правил єдиного орфографічного режиму. Між рядками у задачі пропускайте одну клітинку, а не дві.Схему малюйте справа від скороченого запису,відкладаючи по одній клітинці.7 рибок,значить 7 клітинок,2 соми-2 клітинки.Дуги не перевищують однієї клітинки.
Завдання 6.Вставте пропущені знаки арифметичних дій.
Завдання 7. Логічна задача.Її розв'язок можна записати за допомогою малюнків:грушки-палички жовтого кольору,а яблука-червоного.
Фізкультхвилинка
Продовжуємо роботу на с.42.
№1.Пригадайте склад чисел.
№2.Уважно прочитайте завдання.Зменшуване розкладіть на суму двох чисел.Один із доданків обов'язково має дорівнювати від'ємнику.Тоді легко знаходимо різницю.
Прочитайте і запам'ятайте правило: Від'ємник "підказує", якою сумою замінити зменшуване.
№3.Скориставшись правилом,виконайте обчислення.
Виконайте завдання на синій с.1
Попереду три вихідних дні.Щоб ви не нудьгували,виконайте цікаві завдання з математики.
6 березня-сині с.2-3
7 березня-сині с.4-5 і за 8 березня-сині с.6-7
Дякую за вашу плідну роботу!
Математика 3 березня середа
Сьогодні працюємо на с.40-41 прописа
Зверніть увагу на скорочені записи до задач на знаходження суми і кратне порівняння чисел.
-Обчисліть результати №1,запишіть їх у порожні клітинки.
-Уважно прочитайте пам'ятку "Працюю над задачею".Заповніть пропущені числа.Ця задача на зназодження суми двох чисел.
-№3 Розгляньте скорочений запис,схему і запишіть розв'язання задач.Перша-на знаходження суми двох чисел,а друга - на кратне порівняння двох чисел.ЇЇ запитання починається словами:На скільки більше...або на скільки менше...
-Перепишіть ці задачі у тренажери з математики(зошити з слониками)
Зробіть відпочинок
Працюємо на с.41.
№4. Читайте умову задачі, виділяйте ключові слова у скорочених записах.Від крапочок малюйте олівцями схеми до задач.В першій на одному промені 5 клітинок і 4 клітинки,а в другій задачі два промені.Перший 5 клітинок- число дівчаток.Другий 4 клітинки-число хлопчиків.
№5.Обчисліть.
№6.Виміряйте довжину кожного відрізка і визначте довжину ламаної.
№7.Логічна задача
Підсумок уроку
-Які два типи задач ви запам'ятали сьогодні?
(Задачі на знаходження суми і задачі на кратне порівняння двох чисел)
Дякую за роботу!
Математика 22 січня п'ятниця
Сьогодні будемо вчитися додавати і віднімати число 3.Відкрийте зошити на с.54-55
Завдання 1.Доберіть малюнок до виразу. Вираз обчисліть.
Завдання 2.Знайдіть значення виразів.
Завдання 3.Обчислити вирази і прочитати правила
Завдання 4.Виконайте графічну вправу.
Завдання 5.Обчисліть вирази за допомогою променів.
Завдання 6.Знайдіть значення виразів двома способами.
Завдання 7.Складіть і розв'яжіть задачу
Бажаю успіхів!
Математика 20 січня середа
Давайте пригадаємо правила:
-Як називаються числа при додаванні?
-Як знайти невідомий доданок?
- Що означає збільшити число на 1?
- Що означає зменшити число на 3?
- Що означає знайти суму чисел?
Тепер, використовуючи ці терміни, напишемо математичний диктант в робочих зошитах:
1.Знайти суму чисел 2 і 1;
2.Число 10 зменшити на 2;
3.Число 8 збільшити на 2;
4.Знайти суму чисел 2 і 5;
5.Число 9 зменшити на 2;
6.Число 7 зменшити на 2 і збільшити на 1;
7.Суму чисел 3 і 2 зменшити на 1;
8.Суму чисел 6 і 1 збільшити на 2;
9.Зменшити число 5 на 2;
10.Збільшити число 4 на 1;
Завдання 2. Відкрийте прописи на с.52-53Почнемо виконувати всі №№ по порядку. №1 і 2 в прописах; №3- в робочому зошиті.Зразок:3 8 5...збільшити на1 4 9 6 і т.д.
№4,5,6,7,8- обчислити в прописах;
Починайте вивчати таблиці додавання і віднімання числа 3.
Бажаю успіхів!
https://www.youtube.com/watch?v=A09aJ3gvLWs
Математика 19 січня
Шановні батьки!
Я дуже задоволена вами (принаймі чотирма мамами), що помітили у задачі підготовлену мною пастку.Не буду називати її, розсекречувати.Ще раз подивіться розв'язання задачі,хай діти знайдуть цю пастку і вийдуть з неї самостійно.У класі вони любили цей вид роботи.Думаю,що не потрапите більше в мої пастки,а вони будуть.
Сьогодні працюємо на с.50-51 прописа.
Уважно розглядаємо №1,2,3.Читаємо правила.і запам'ятовуємо дії:
-Яку дію виконуємо,коли збільшуємо число на 1?
-Яку дію виконуємо, коли зменшуємо число на 2?
Задача 4. Записуємо в робочий зошит,розглянувши схему і розв'язання
Було- 4 р.
Подарували-1 р.
Стало -? р.
Р.
1) 4 +1=5 (р.) стало
Відповідь: 5 роботів.
Нагадую,що у записах задачі між рядками повинна бути одна клітинка.
Виконуємо завдання на с.51,уважно читаючи і розглядаючи записи і схеми.
Бажаю успіхів!
Математика 18 січня
Розпочинаємо виконувати завдання на с.48-49 прописа. Уважно читаємо разом з дорослими завдання і виконуємо.Звертаємо увагу на задачу 7.Нагадую,що задача складається з умови і запитання.Запишіть у робочі зошити задачу за зразком:
І-4 к.
ІІ-?, на 2 к.менше
Р.
1) 4+2=6(к.) разом
Відповідь: 6 к.
Розкажіть дорослим дома таблицю додавання і віднімання 2.Запишіть математичний диктант-пишемо лише відповіді під диктант рідних.5-2 4+2 6-1 10-2 8+2 6+2 7-1 3+1 1+9 3-2.
Бажаю успіхів!
Доброго вечора, там ж наче дія на віднімання. В 7 задачі, ст49.
ВідповістиВидалити